Hej/Hello/Hej/Bonjour

Var ute och åkte skidor en stund sen gick jag in och åt kvällsmat sen hoppade jag in i dushen. Jag har blåst håret och nu sitter jag här. Jag håller på att ladda ner SKYPE. Nu kan man läsa mina inlägg på svenska,engelska,danska & franska.

English
Was out and skied for a while then I went and ate supper, then I jumped into the shower. I have blown my hair and now I sit here. I'm about to download Skype. Now you can read my posts in Swedish, English,Danish & French.

Dansk
Var ude og stået på ski i et stykke tid så jeg gik hen og spiste aftensmad, så jeg sprang ind under bruseren. Jeg har blæst mit hår, og nu sidder jeg her. Jeg er ved at downloade Skype. Nu kan du læse mine indlæg på svensk, engelsk, dansk og fransk.
Français
Était dehors et a skié pendant un moment puis je suis allé mangé le souper, alors je saute dans la douche. J'ai soufflé mes cheveux et maintenant je suis assis ici. Je suis sur le point de télécharger Skype. Maintenant vous pouvez lire mes posts en suédois, anglais, danois et français.

Kommentarer

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0