Hej & sorry

Hej mina fina läsare :) Jag skrev inte något igår för jag hängde med J hem och sov över där :) Hade ingen data! Och mobilen var hemma! Så jag ber om ursäkt för det! Men här kommer en samanfattning  av gårdagen:
-
Åkte till stallet på morgonen sedan red jag Jasmine med J som red på Tösen! Mysigt ^^ Sedan åkte jag med J hem och vi såg på programmet; BLÅSNINGEN & skräckfilmen; Behind The Mask. Filmen kunde vart mycket läskigare faktiskt! Sen sov jag där!
-
Idag så vaknade jag upp nere vid J´s fötter xD Klockan 20 över 9, åt en snabb frukost sen åkte jag till stallet och jobbade med familjen och J åkte till JoJo :) Nu har jag suttit mej här! Snart ska jag till affären och handla lite!

Kommentarer

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0