ARG...again!

Fick en kommentar från en anonym person och jag kollade ipnummret och såg att denna personen ofta hackar på mej och min blogg!
Såhär stod det:

Snälla,för människornar skull, sluta blogga, alla hatar din blogg typ och tycker bara att du e irreterande, om du ska ha en blogg kan du la försöka göra den mindre ''töntig'' tror säker att du kommer tjäna på de.

Tror du jag låter mej tryckas ned för att du påstår en massa skit, jag bryr mej inte om dina fåniga kommentarer! Nu kanske ni tror varför lägger hon upp det här om hon inte bryr sej, jo för att denne någon är anonym! Man ska stå för vad man säger & skriver! Glöm att jag slutar blogga! Besök inte min blogg om den nu är så himla töntig och störande! Om man inte gillar min blogg behöver man inte läsa dem och inte heller kommentera den! tror du på fullaste allvar att jag kommer ändra min blogg för att en liten fjant inte gillar den?!

Kommentarer
Postat av: karro :P

Taskigt ! :O

Hur vet du att de e en hon då ^o)

2010-02-22 @ 13:10:15
Postat av: Sally

Vet du vem det är då?

Jag lovar att det inte är jag :O

2010-02-22 @ 18:50:19
Postat av: Sandrar

Vi håller med, äcklig blogg :O Ingen är intresserad

2010-02-23 @ 13:51:31

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0