Sorry moi vänner

Där belv det engelska,franska & svenska i ett! I Tisdags så var jag i stallet det kan läsa mer om här! I Onsdags så gick jag och Frida till en klippa i skogen, vi fika och tog kort! Jätte mysigt sen gick vi ner till stallet och där var det en lite annorluna Onsdag, går inte in på det. Sen var Frida tvungen att gå hem så följde jag henne hem och sen drog jag till stallet igen! Var där en liten stund och sen så drog jag hem med Cissi! Fett skoj! Igår så var det hoppträning med laget, vissa stunder gick det skitbra och andra stunder sjukt dåligt! Det var inte min och Scahggys dag igår om man säger så hon var rätt stressad, läs mer om hoppträningen här! Är inte i skolan idag för jag trillade i trappan och slog huvudet och benet, ont gjorde det!Jag & Schaggy <3


Kommentarer

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0