Ojj

Glömt att blogga igen!
Lördag: Var i stallet, kollade när Cissi red också! Sen så drog jag hem och bytte om sen cyklade jag & Linnea till affären och köpte hårfärg! Sen färgade Linnea håret på mig hemma hos henne, Elin kollad på! Sen så skulle Elin hem & äta, då passade Linnea på att sminka mig och fixa håret och så satte hon på mig fett snygga kläder. Jag fick inte se något förens det var klart. Sen så Sen så drog jag,Linnea & Elin hem till mig och visade upp mig haha! Linneas moppe dog 4 gånger på vägen dit, tss. Sen så drog vi till Linnea & kollade film med ET, haha va bara tvungen! Sen så drog Elin hem så jag,Linnea & ET spelade anden i glaset i två timmar. Sen sov vi :P
Osminkad!
Sminkad!
Sminkad och andra kläder :)
<- Linneas bild :)
Söndag: Först var det stallet klockan 9 efter 4 timmars sömn. Åkte med Elin, hennes moppe är fett skoj att åka på. Sen så va det hem! Duschade och åt sen så drog lag till Linnea där Elin,Linnea & ET väntade! Drog till korva och åt glass och sen åkte ET hem. Vi drog hem till Elin och dampade sen så drog vi till macken och köpte godis, sen så kollade vi på Wipeout & Ballar av stål. Sen så drog jag hem!
Idag: Skulle gått milrundan idag, men min astma sätter stopp för det. Blev massa problem. Nu ska jag kolla på TV!

Kommentarer

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0