Centrum & Grattis :D

Hej jag har vart inne i stan idag, med syster Malin! Gick på torget för det var torgdag och där köpte jag ett par så kallade "shuttershades"! Dom är illgröna, såå snygga! Letade efter heliumballong att ha skoj med men tyvärr så fanns det inga, synd det för annars hade jag spelat in det och lagt upp på bloggen. Sedan så åt vi middag hos mormor, det blev lax med sås och potatis. Sen gick vi in på intersport och kollade på lite kläder som jag ska köpa på tisdag. Åkte sedan bussen hem och var hos Malin en stund och lekte med lille Casper sen drog jag hem! Nu sitter jag här ^^
Idag fyller Elin L 13 år! Grattis min älskade vän :) <333
Elin :) <3

Kommentarer

Säg vad har du har på hjärtat här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mej här?

msn/e-post: (publiceras ej)

Adress till din hemsida eller blogg:

Vad var det du ville säga? ^^ :

Trackback
RSS 2.0